logo





Biuro Rachunkowe
Gawron Katarzyna

Gąszczyk, ul. Malownicza 1
42-244 Mstów
tel: +48 661 814 061
e-mail: info@biuro-gawron.pl

certyfikat

Jeśli dopiero otwierasz działalność gospodarczą to:

Przed podpisaniem umowy:

a) odbywasz spotkanie informacyjne w Biurze Rachunkowym, na którym ustalamy co będzie najlepsze dla Ciebie w kwestii rodzaju i zakresu działalności gospodarczej, wyboru formy opodatkowania, rodzaju prowadzonej dokumentacji księgowej, skutków zatrudnienia pracowników itp., itd.,

b) udajesz się do właściwego dla miejsca zamieszkania Urzędu Gminy/Urzędu Miasta i tam rejestrujesz działalność gospodarczą. (rejestracja jest bez opłat),

c) czekasz ok. 7 dni na wpis i wraz z nim udajesz się do Biura Rachunkowego.

d) jeśli zdecydowałeś się na zostanie VAT-owcem musisz jeszcze zapłacić 170zł z tytułu rejestracji dla potrzeb podatku VAT. (opłacisz go/lub nasze biuro w kasie Urzędu Miasta Częstochowa lub w każdym oddziale ING Bank Śląski)

 

Jeśli prowadzisz już działalność to:

Przed podpisaniem umowy:

a) rozwiązujesz umowę z biurem rachunkowym, które dotychczas prowadziło dokumentację (umowę można rozwiązać w każdej chwili z zachowaniem okresu wypowiedzenia lub bez), odbierasz całą dokumentację, a  jeśli prowadzisz dokumentację we własnym zakresie kompletujesz ją.

b) udajesz się do naszego Biura Rachunkowego

1.Podpisanie umowy z Biurem Rachunkowym:


a) do podpisania umowy będą niezbędne następujące dokumenty:
- wpis do ewidencji działalności gospodarczej,
- numer REGON nadany przez Urząd Statystyczny,
- potwierdzenie nadania numeru NIP dla osoby fizycznej,


 2.Współpraca:

a) do 5 dnia każdego miesiąca dostarczasz do Biura Rachunkowego dokumenty księgowe (nasz kurier może je odebrać w Twojej siedzibie),

b) Biuro Rachunkowe przekazuje Ci przelewy do ZUS, które w zależności od tego, czy zatrudniasz pracowników należy opłacić do 10 (nie zatrudniasz) lub do 15 (zatrudniasz),

c) do 20 dnia każdego miesiąca (przeważnie ok. 18) otrzymujesz drogą e-mail lub osobiście przelewy do US z tytułu podatku dochodowego (płatność do 20) i VAT (płatność do 25),

d) Wraz z otrzymanymi przelewami otrzymujesz szczegółową informację na temat swojej Firmy oraz wskazówki jakie zmiany mogą wpłynąć na Firmę dodatnio lub ujemnie.

f) Biuro Rachunkowe przejmuje na siebie wszystkie obowiązki związane z kontaktami z US i ZUS,  reprezentuje Twoją Firmę również podczas kontroli.

g) Istnieje możliwość prowadzenia dokumentacji w siedzibie Firmy



Projekt i wykonanie intersum.pl